Yeaaaaaaah

Aa nu var det faktist inte sånt jätteglapp mellan inläggen!
Jo, så förra veckan eller något så firade jag och Jimmy ett helt år.
Helt sjukt.
Det firades med lite vin, teriakiy, ris, nudlar och god dricka tills det med Helen, Robban, Carro och Pg.
Och min älskade älskade älskade pojkvän är helt otrolig, fick en jävla bil av honom i 1 års present!
En 242 -76, så den är skattebefriad. Och röd. Skitfin inredning och en liten detalj som var lite extraextra - TÖÖÖRBOOOOO.
Schysst som fan.

Och nu, 9 dagar senare är jag 18.
Japp, idag är det min efterlängtade 18 års dag. Och när jag skulle köpa cigg på ica leggade dom mig inte ens.
Fan vad sur jag blev!

Och så idag dåra, så skulle jag skriva teori och köra upp. Aa, teorin gick bättre än förväntat men fortfarande ganska dåligt. Klarade NÄSTAN teorin, 51 poäng och 52 poäng var gränsen.
Skit..surt..
Men så skulle jag se fram emot uppkörningen - my ass.
Kuggade där med.

Men ja ä äntä bättär.
Bokat teori för imorgn och uppkörning för onsdag

Så the boat keeps on rollin'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0