..

Aa nu verkar det som en bra dag att uppdatera mitt liv lite.

Idag är det en lördag, 19e mars för att vara mer exakt.
Det har varit grymt väder fram tills igår då det snöade igen första gången på typ 1½ månad?
Dock är det gryyyyymt fint väder, så jag och pojken min kanske ska ut och rolla Dolly. Ska bli cherryröööd.

Aa, som jag nämnde så är det den 19e mars, vilket betyder att jag och Jimmy har varit tillsammans i exakt ett år.
Satan vad tiden går fort.
Så blir jag 18 om 9 dagar. Helvete alltså.
Har teoriprov och uppkörning bokad den 28e också, är inte så jävla taggad faktiskt.
Tror inte det kommer gå så bra, men försöka kan man alltid.

Och Tindra växer hels tiden. Hon har sagt "Hej" och kan stå upp helt själv, vingligt är det ju men hon står.
Går gör hon lite sisådär, om man håller i henne.

Skola då.. Aa, valt inriktning nu iallafall. Karosseri - plåt och lack.
Så kommer ha rekond, färglära A och B, lackering A och B och så kommer jag väl få putsa lite på riktningstekniken.
Fick faktiskt rika min först bil häromdagen. En liten buckla men det var fan lite småkul. Förutom att man drämde till riktningshammarens räfflade sida på handleden när man slant så nu ser det ut som jag har cutt cuttat mig.

Jävlar, blev långt det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0