Snöigt värre

Haha jag som skulle börja igen..

Ja, vad har hänt då?
Mest bara skola, tar upp all tid.
Men inte idag, har grova sömnproblem verkar det som. Sket i skolan idag, sov så länge jag kunde och
bokade tid för trafikskola. Fick också reda på att jag missat typ 2-3 lektioner så nu får jag plugga hemma..

Jobb går åt helvete också. Är inte schemalagd alls på Motorverkstan just nu. Så inget cash-flow..

Ska förhoppningsvis ha lite kul i helgen dock!
Förhoppningsvis fira Max när han fyller 19 men jag tänkte mest chillkrök hemma hos mig. Låter inte som en jätterolig födelsedag för honom men vi får se vad vi hittar på:)

Det snöar ute också!
Var ute och sladdade lite förut, inte mycket men några fina sladd blev det.
Och så kom det en kärring i hög fart som vägrade hålla ut så fick göra en liten hastigsväng mot ett mysigt dike så jag fastnade där. Hon åkte bara. Fan vad arg jag var.
Fast en väldigt snäll "gubbe" stannade och hjälpte mig upp.
Tack för den :)


Nu ska jag försöka städa upp katastrofen i mitt rum .

over and out
/ DT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0