Igår, idag

Mors.

Jo, man har väl blivit lite väl mobbad för att man började med "bloggandet" igen men står fast vid min sak - Jag älskar fjortisar och vill vara en. öhö.

Ja, igår då?
Men tja Emma, vad gjorde du igår?
Neeeh, ingenting , åkte upp TILL MOTHERFUCKING NORRLAND BARA.
Carl skulle kolla på kåk (ja, i norrland) och jag, PG och Carro bestämde oss för att hänga på.
Eller nja, Norrland var det väl inte direkt, det var en bit ifrån men låg nära.
Åkte över Höga Kusten Bron också. Man känner sig jävligt liten på den bron kan jag säga.
Och vindkraftverken är ju fan enorma!
Lite läbbigt när vi åkte förbi dom på kvällen, dom blinkar ju rött då. Ser riktigt äckligt ut.
Såg ut som.. monster..

Och idag så "jobbade" jag med Michan. För någon affär som hette Cross. Jag vet inte hur många kataloger vi delade ut eller hur många gånger jag har sagt "Välkommen in på CROSS". Haha, blev grymt fel ett par gånger.
"Välkommen till Core!" "Välkommen till supercross" "Välkommen till från intercore".
Men fick en sjukt mysig hoodie som lön, lila var den också. Grymt märke det där. Prova.

Idag skulle jag egentligen åkt till Jimmy, men laddade upp med chips, läsk och en kycklingmacka/ost-skink macka. That's how it goes when you're home alone..

Så.. Rummet är i princip klart, stannade hemma egentligen för att göra klart rummet men pappada hade redan gjort alla väggar. Ja, förutom en, färgen tog slut.
Så får införskaffa nytt!

Insåg just hur gammal jag blivit.
Det är tydligen halloween crusing idag - är inte där.
ALLA mina polare är ute och super idag - är inte där.
Min älskade pojkvän vill att jag kommer - är inte där.
Skulle ladda ner Paranoraml Activity 2 men den verkade för läskig för att kolla på själv..

Nej, nu ska jag nog förflytta möblerna in hit så jag kan få någonting gjort iallafall.

Over and out
/ DT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0