Välkommen till världen, tindra<3

Tjofadderittan!

Ja, nu är man officiellt moster.
Eller ja, nu är gullungen 4 dagar gammal.
Hon ploppade ut som Tindra Eva Helene klockan 19.01.
Världens sötaste unge.
Blev lite sugen på barn jag med, men det tyckte inte grabben om.

Usch vilken spännande kväll man haft..
Först slocknade man vid.. typ, fem-sex någonting. Vaknar klockan nio, halv tio, trött som ett as.
Drog ut med Carro, älgen, matte, robin och Kilpe. Pojkarna små roade sig med att våldföra sig på min bil, stackars gröna faran. Så krockade dom. Eller ja, backade in i ett räcke. Asswipes.

Sen fick kvällen en radikal vändning då någon försökte bryta sig in i järnaffären ett stenkast bort.
Carro and Emma goes supercops. Nästan. Alex den fega saten satt kvar i bilen. Naaah.
Dom hade såklart stuckit, men det här bevisar ännu en gång att jag har rätt angående Djurö - I suck, I tell you!

Ja, nu ska man hoppa i säng. Ensam. Övergiven. Med andra ord, ensam. Biscaynen fixar inte sig själv, eller vad säger du?

Godnatt och puss på Jimmy.
Slänger upp en bild på min vackra systerdotter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0