äckelepa.

Gooooood morgon.

Har suttit inne sen halv fem. Yeeey... Aa, men.. Hänt idag då?
Städade lite hemma och pantade en stor jävla sopsäck med burkar och shit vi hade på verandan.
(y)
Sen så tog jag det lite lugnt med Carro, snackade ihop oss lite om inför fredag, hur det blir med alla kvins som kommer och sånt skit.
Så har varit lite halv effektiv. Städat rummet (tar MINST en timme att ta upp alla kläder så.. Ja, I'm a good girl)
hittade min fina "bad-mother-santa-dress" också, gömde sig i en låda den saten.
Och så sydde jag mina byxor som har en meters jävla reva i röven. Fiiint. Hemmafrun sydde sin mans byxor också.
Herregud fick lite ångest där ett tag..
Ja, idag är det 414 dagar sen jag fick min underbara epa. Underbara och underbara.. En hel del att göras dock.

- Isolera hålet i dörrsidorna.
- Fixa / köpa nytt slutsteg
- Banka ut plåten på diverse ställen
- Fixa nya sommarsulor (rullar fortfarande runt med vintersulorna på)
- Fixa så jag har halvljus åtminstonde, dom dog i förrgår..
- Fixa hastighetsmätarvajern
- Soppatanks mätaren är trasig så den ska fixas
- Ny tätningslist på vindrutan
- Helst höja den lite mer

Det pinsamma är att listan fortsätter, det är en del att fixa. Men det är som dom säger i låten;
I've laughed in that car, I've cried in that car, knock on wood man, I probably die in that car.
... V-o-l-v-o. My volvooo.

http://www.youtube.com/watch?v=tKOVF1qwPzI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0