Dead girls don't say no.

Morrnmorrn.
Idaaaaaaaaaag så.. Har jag varit hos Öberg, sweet sweet.
I helgen hände inte så jäkla mycket faktiskt, i fredags så var det fredags cruising inne i skan.
Rullade runt i pojkens Biscayne, riktigt fint. Kom väl hem ett kanske, första gången jag var nyker (:
Emh.. Lördags, så.. Kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dan, men på kvällen stod vi i Wågbergs garage och meckade saab. Det var lika kul som det låter, kan jag säga. Söndag, mjaa.. Jo, samma tror jag. Tror vi åkte ut och sladdade också.

NUUUUUU i helgen, på fredag, tar min älskade Shorty studenten, så har köpt lite krimskrams till snyggingen.
Och på kvällen lär ju alla dra på krogen så jag och Carro ska sitta på Djurgårn' och sola och smådricka lite om gudarna vill.
Sedan får ödet bestämma vart man hamnar:)

Snart tre månader med min underbara Jimmy, saknar min fina pojke.

Slänger upp en bild på finbilen också:)
Over and out
// Dt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0