Yeao

tjä fö fän!

Ah.. Händelserikt..
Jag har typ inte gått i skolan en enda dag den här veckan.
Månad/tisdag - "praktik
Onsdag.. pallade inte.
torsdag.. Ah, skulle varit med fredrik på dagen men.. hahaha.. ja..
och imorgon ska jag iväg

Just det, imorgon drar jag till.. romme..? Skitsamma, snöhögar och smygbögar everywhere.

Annars idag då?
Sov fram tills 12. Sen.. Sov jag. Fick outrage idag över något random *host*inte*host* och slog sönder halva kåken.
fan vad arg jag var.

Sen.. Kom Jossan och Det och hämtade mig, vi åkte en sväng, lurade ut Wågberg, och..
haha var väl hos honom i.. 10 min.. sen skulle vi "ut och göra något" (vi hamnade vid busshållsplatsen och jag åkte hem).
Ja.. Upp sju imorgon bitti och åka till Borlänge. Förstår inte hur vi ska bo i Borlänge och åka skidor i Romme..
jävla skit.

Jaja, back to Dvärgporr och annat kulikiul.

no e de freda's kooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0