WOPP!

Mmm...Morgon..


Ja, hänt i helgen då?
Ah, i fredags minns jag inte riktigt vad som hände, har för mig att jag åkte snowboard då.
Eller så var det då jag var med fre.. HA! nej. det var inget.
I lördags var det "kalas" för Pierre som fyllde 26 (göbbe) och det var ju kul.
IdiotDT petade i sig lite för mycket vin, och resten av packet drog i sig liiite för mycket också.
Märktes på Wågberg, han började älska mig efter 120e bärsen.

Eftersom min första skjuts, Sebbe, blev.. ja gick jag till min reservskjuts.
Ah. Sen försvann han. Senare hittade man honom i en trappuppgång
och jublade att vi skulle gifta oss.

Bakis dagen efter dock, men det var det fan värt.

Nu ska jag försöka hinna med den 5e bussen jag väntat in idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0