Ragdoll

W'zup foreskin?

GAH jag är uttråkad, men kom ihåg att skriva.

Någon mer än jag som går i ide på vintrarna?
Det blir ju så.
På vintrarna så finns ju mycket att göra. Ja, okej, vara ute och sladda med bilen
på diverse parkeringar och isen men hur kul är det efter 110e gången?
Snöbollskrig, ja, det är väl kul. Så länge jag inte blir träffad.

När man väl åker ut med bilen så kör man antingen fast, hamnar i ett dike eller får möte på någon smal
jävla väg in the middle of nowhere, helst en plogbil också, det gör saken bara bättre.
På somrarna kan man köra fast också dock, men... Då står man inte i 10 minuter och fryser ARSLET av sig innan
hjälp (ÖMV) kommer.

Nej, nu ska jag ut och bevisa för världen att det visst finns godhet i judar och att uttrar inte alls
är analfabeter.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0