FUCK YAH

Aah, för att kompensera att jag inte skrivit (lol) på länge
och när jag väl skriver blir det en dikt (wtf?) så kör vi
på att "gnälla på jobbiga människor".

Vad jag inte tycker är så smart
att säga till mig är ;
"Du kan inte köra bil".
Sist jag kollade var det inte speciellt många 16 åringar
som kör som grabbarna i Fast and The furious.
Vilket stolpskott skulle väl kunna köra rakt fram?
Aah, förutom en person men det behöver jag inte ens nämna, right?
Jag har haft bil (epa) i ett år snart.
Det är en epa. En epa. Skitjobbiga att köra, och ja, jag har krockat med;

- En ica vägg
- En bil (han var inte där som tur var)
- Två katter
- En fågel
- Carporten
- Pappa
- och lyckats parkera på hans fot.

Nej. Bilkörning är inte min starka sida, inte heller är geografi men
jag har väl inte sagt att jag är speciellt bra på något av dom sakerna?
Geografi (Blekinge ligger i ryssland) kan jag dock förstå varför jag suger på.
Min lärare luktade fisk.
Förmodligen var hon en också.

Bilar, har nog aldrig varit min stora grej heller, men..
Det finns ju retards som fick sina körkort i cornflakespaket liksom.
Och att jag har skrivit upp för traktorprovet 7-8 gånger är för att jag vissa inlärningssvårigheter

(yes, I'm a r-tard)

Hahahah over and out
/DT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0