Svintrött

Jag överskattar tid. Eller.. Underskattar kanske det blir.
Jag går seriöst upp 2 ½ timme innan bussen går när det tar 5 minuter för mig att bli klar.
Okey, 10 min. Men resterande 2 timmar och 20 minuter hinner jag tydligen inte på.
Men det är väl ANTAGLIGEN för att jag skiter i att gå upp när väckarklockan ringer.
Klar med nationella i skolan nu iallafall, skitsur på att dogge ger upp efter 2 månader.
Well hey, not my life. I got  no life..
Haha valborg på fredag om jag fattat det rätt.
Jimmyponken kommer hit förhoppningsvis idag också.
Kul för honom för jag kommer att sova så fort jag klivit innanför dörren när jag kommer hem idag.
Svintrött.
Nu är det bara några dagar kvar tills Da DT blir moster!
öhö. Monster Moster...


Over n' out
/ DT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0