Moster DT PÅ INGÅÅÅNG

Tjollahoppsan!


För er som inte har hört mig skrika om det så blir jag moster inom 2 veckor.
Elin var hos barnmorskan och enlig henne kan det bli närsomhelst.
Spännande som faaaaaaan.

Ligger och antagligen väntar på Jimmy, vet inte vad jag gör.
Han skulle "nog" komma till mig idag.
Hade jag inte haft skola skulle jag kommit till honom men.. Liiiiiiiiiiiiiiite långt borta.
Träffade Kajsa och Michan en snabbis i Nacka igår.
Handlade lite kläder, först en present åt Jimmy, stackarn blir 19 snart, och sen en skjorta.
Fiiiiiiiiint, älsklings skjortan :D

blev äckligt sugen på donken..
mcnuuuggets..


Btw, bara jag som tycker att Pitbulls ALLA videos ser ut som typ.. Power Point presentationer?

Over and out för Moster DT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0